novembro 03, 2013

scrap our stash #9: 6x6 paper pad and 6 or more embellishment one kind

Today is my reveal over at Scrap Our Stash and I am so exciting for showing my layout! First of all, on this challenge you must use 6x6 paper pad and 6 or more embellishment of one kind (like 6 buttons). For this project I was inspired for a Project life design. I use the patterned paper from My Mind's Eye and cut different rectangles for my design. Here is it:

Hoje é dia da minha participação no blog Scrap Our Stash e estou ansiosa para mostrar o meu layout! Primeiramente no desafio de hoje você deve usar papéis 15x15cm e 6 ou mais elementos de um tipo (tipo 6 botões). Para este desafio eu me inspirei no design do Project Life para cortar os papéis em vários tamanhos de retãngulos. Aqui está o meu layout:



For my embellishment, I use more than six wood embellishment for my rectangles "talking" a little about love and a day.

Para enfeitar, eu usei mais de seis enfeites de madeira com a temática de amor e do dia, para falar sobre os meus cunhados.







Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 

Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

Nenhum comentário:

Mensagens populares