junho 10, 2013

contando historias #1: 2006

Olá scrappers! Hoje eu começo a semana com uma nova série de vídeos. Contando Histórias vai mostrar não apenas como eu crio layouts, mas porque os crio, como eu os crio e onde eles vão ficar. Antes de começar a explicar como criei o layout do dia eu mostro um pouco dos meus álbuns e do meu processo de criar álbuns e layouts. Para o projecto de hoje eu uso como inspiração os meus layouts antigos de 2009 já que este projecto vai ficar no mesmo álbum.



Hello scrappers! Today I have a new video showing a little about a old album of mine and how I use old layouts to inspiring me to create a new one since both will be on the same album, side by side. The video is on Portuguese, but you can try to see. On the end I show how I create this layout.



I use a few colors and black and white for this page totally inspiring on my oldest page. And I use an old page to inspiring my design on the new one too.


For this page I talk a little about my life on 2006. This days when I saw this album I found that some stories about me wasn´t there, so I write some on layout I have alreasy and do not have story on it and I take space for new layouts and stories.





Espero que tenham gostado do meu video de hoje e que ele tenha dado ideias para você criar os seus projectos. Tenha um ótimo dia!

I have more stories and albuns to show you. If you like it the idea and want a English video, let me a comment that I will consider it for my next video. Hope you like my project! Have a Great Day!

Nenhum comentário:

Mensagens populares