agosto 17, 2013

scrap our stash #4: sketch e enfeites de jogos

Today's is my day on Scrap Our Stash's challenge. And, for this one, we have a sketch to inspiring and you must use game card or game pieces. Here is the amazing sketch by Brenda Ragsdale that I turn on 90º:

Hoje é dia de desafio no blog Scrap Our Stash e para o desafio de hoje temos um sketch inspirador e você precisa usar seu stash de enfeite que remetem a jogos, pode ser baralho, bingo, dama, xadrez. Aqui está o sketch criado pela Brenda Ragsdale que eu virei em 90º:



My inspiration for my layout was the lucky bingo card. When I take them I know I would use the lucky word. So I remember that everyone said my kitten Ulua is a lucky cat, since he was an abandoned one found on the street. I like more to think my husband and I are lucky for having him with us. After I found the story, I took two pictures and turn the sketch.

A inspiração para este layout foi o cartão de bingo que diz lucky (sorte). Quando eu o achei eu sabia que iria usar a palavra sorte. Então eu lembrei de ma história que ainda não tinha contado. Todo mundo diz que meu gatinho Ulua é um sujeito de sorte por nós termos o achado abandonado nas ruas. Eu gosto mais de pensar que nós somos os sortudos por ter o achado. Depois que eu descobri a história que eu iria contar, eu peguei duas fotos do meu lindo e virei o sketch.


Since the pictures has black and red, I use this real small backgammon pieces and two bingo wood pieces, the only ones I have, for my project.

Já que as fotos tem preto e vermelho, eu usei estas peças dum mini jogo de gamão e estes dois enfeites de madeira a imitar peças de bingo, os únicos que eu tinha.



Since the sketch has circle that reminds me a pie chart, I use them to make a colorful embellishment for my page.

Eu fiz um gráfico colorido para enfeitar o meu layout seguindo o sketch.


Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 

Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

2 comentários:

Kerry disse...

I love your page it's so bright and colourful. Your Ulua is gorgeous, we have just rescued a kitten too and they bring such love to the home. WTG. xx

Ana Valéria disse...

Amei o LO.
Ana
www.corujandoartes.blogspot.com.br

Mensagens populares