outubro 03, 2014

sos #19: bingo challenge

Hello Scrappers! Today is my reveal over at the new Scrap Our Stash challenge! We have some bingo challenge to you! You must choose a row (vertical, horizontal or diagonal).

Olá Scrappers! Hoje é a minha participação no mais novo desafio do blog Scrap Our Stash. Nós temos um desafio pra você usando este cartão de bingo abaixo, e você precisa escolher uma linha (horizontal. vertical ou diagonal).




Bingo! I have these pictures since 2009 to scrap. My husband and I love lighthouses and every place we visited in Portugal that have a lighthouse, we pass by to check it. Here are some we visited in this year. For this challenge I choose the fourth horizontal row: polka dot paper, polaroid (I use a paper camera), wood veneers, sequins and stickers.

Eu tinha estas fotos desde 2009 a espera de uma página a falar sobre os faróis que eu e meu marido - que adoramos faróis - visitamos em 2009 ainda em Portugal. Para o desafio eu escolhi a quarta linha horizontal: papel de bolinha, polaroid (eu usei uma camera cortado do papel), enfeite de material, lantejoula e adesivados.






Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 

Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

Nenhum comentário:

Mensagens populares