junho 03, 2014

scrap our stash #15: monochromatic

Hello Scrappers! Today is my reveal over at the new month Scrap Our Stash challenge and that was a really challenge for me! For this challenge  you need to do a monochromatic layout, that is to use one color and its hues to make you layout. You can use white, black or kraft, but 75% need to be a shade for one color and you need to use at least 5 premade embellishment. Now it's time for some fun!

Olá Scrappers! Hoje é a minha participação no mais novo desafio do blog Scrap Our Stash e pra mim foi mesmo um desafio! Crie um layout monocromático, isto é, use apenas uma cor e seus diferentes tons. Você pode usar branco, preto ou kraft, mas 75% do projeto tem que ter a cor escolhida, e precisa usar também cinco tipos diferentes de enfeites. Agora é tempo de se divertir!



I have to say, I love the color palette. For me working with one color, it was really a challenge. But, I got it! First, I have to choose just one color, and since I have this paper from Crate Paper I want to use, I work with greens. Since I can't let white, I use just for my title. Time for embellishments, I use premade: (1) chipboard, (1) stickers, (2) blings, (2) miscellany, (3) flowers, (4) alphabet stickers. Here is my project:

Eu tenho que dizer que foi um grande desafio usar apenas uma cor, eu que gosto tanto de misturá-las. O primeiro problema foi escolher apenas uma, e foi este papel da Crate Paper em tons de verde/turquesa que acabou me ajudando. Depois foi usar o branco apenas para o título, eu não poderia deixar meu branquinho de forma e enfeitar com, cartão (a gravatinha), adesivo, blings, miscelâneas, flores, alfabetos. Aqui o meu layout:




Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 

Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

Nenhum comentário:

Mensagens populares