agosto 24, 2012

THANK YOU project challenge - DOCERELA


This Friday is a challenge day on Docerela Creation and I am so excited for it !

Today's Challenge is : Create a Thank You project that must include ribbon and at least one button. A Thank you, thanks, etc sentiment must be on the front!

Every time you enter a challenge you get entered for a chance to win a stamp set of Docerela Stamps! Say What?? You heard me right! A Docerela Stamp set up for grabs once a month! And let me just say they are fabulous, stamp amazing and work beautiful with embossing powders! 

Today I am showing the Portuguese stamp set 4. I made a card and I'm so in love with the stamps I use "Tu és Fixe!" The word FIXE is a Portuguese informal word means the person is someone I can count it, reliable, but means as well he/she are cool! 

Here is my project:



I used: Papers (Basic Grey, My Mind's Eye e Studio Calico), Cardstock (Bazzils), Ribbon (Pebbles), Buttons, Stanzon, , Distress Ink e Glue Dots.



Here some nice touch from my project. I stamp with Stanzon on a ribbon and look so nice! That stamp is sp great!



 Here is the Portuguese stamp I used.



Eeek! Isn't it just fabulous!?!


NÃO PERCA!!!!

.....Sale Alert.....

 FRIDAY ONLY Summertime on Sale for $10.00 with FREE Shipping!!


Summertime

And a FREE offer!!  

First 10 customers to purchase this special SummerTime Stamp set will receive this adorable Face stamp FREE!


Please visit our shop!

Check out the Shop HERE

                  
The Team: 
Dulce (me)

Looking forward to seeing your creations!



Sexta-feira é dia de desafio na Docerela Creations e como não poderia deixar de ser aqui vamos nós! 


O Desafio de Hoje : Crie um projecto de agradecimento que inclui fita e pelo menos um botão, o sentimento tem que estar na frente do projecto!


Toda a vez que você participa num desafio da Docerela Creation, você tem a chance de ganhar um conjunto de carimbo da Docerela Design! O que? É isso mesmo! Todo mês você tem a oportunidade de ganhar um conjunto, basta participar dos nossos desafios! E eu posso dizer que o carimbo Docerela é fabuloso, carimba perfeitamente como você vai ver no cartão que eu fiz para o desafio de hoje! Além disso, que sentimentos você pode agora carimbar em português!

Hoje eu apresento o conjunto em Português número 4 (Portuguese stamp set 4). Eu fiz um cartão e estou super contente com ele e adorei o carimbo que eu usei " Tu és Fixe!", a palavra informal - gíria - portuguesa FIXE significa ótimo, ou no caso no meu cartão, tu é uma pessoa que se pode contar!

Aqui o meu cartão:



Eu usei para este projecto: Papéis (Basic Grey, My Mind's Eye e Studio Calico), Cardboard (Bazzils), Fita (Pebbles), Botões, Stanzon, , Distress Ink e Glue Dots.


E aqui vocês podem ver de perto quão maravilhoso é este carimbo. Eu carimbei com Stanzon numa fita.



Aqui está o conjunto de carimbos que eu usei! Este conjunto é lindo e super versátil!


Não é lindo demais estes carimbo!?!


NÃO PERCA!!!!

.....Sale Alert.....

 FRIDAY ONLY Summertime on Sale for $10.00 with FREE Shipping!!


Summertime

And a FREE offer!!  

First 10 customers to purchase this special SummerTime Stamp set will receive this adorable Face stamp FREE!


Please visit our shop!
So, I'll see ya' tomorrow with a new project!!!!
Clique AQUI para visitar a loja! 

                 



Agora passe pelos blogs do nosso time e deixe uma mensagem. 


The Team:


Dulce (me)


Não esqueça de criar qualquer projecto (layout, cartão, 3d)  e colocar o link lá no blog da Docerela Creations, lá poderá ler como participar. 

Espero que tenham gostado, e estou ansiosa para ver o que você criou!



4 comentários:

Creations by Shirl disse...

Aww his a cute monkey!
TFS - enjoy your lovely day!

abusybee - DoubleClick Connections disse...

This is so fun! Love the great pattern paper and stitching!

Docerela disse...

This is super cute card. Great embellishments. Thank you for another awesome challenge.

Catarina

Kimbo disse...

A cute cheeky monkey. Love the colours. x

Mensagens populares