maio 26, 2011

sem criatividade

The life came lazy, with expectations about some proposal and a life without sun just when I have a day off. I don´t know why, but I really not in the moody for craft stuff. So, I just walking through the net looking, but I don't  know exactly I'm looking for.

Anyway, last week I was able to do a page about my last birthday with the amazing May Studio Calico kit, Lawn Party. Just in love with these colors.




Since I'm not feeling creativity about a design, I scraplift myself in a layout I just love to do some time ago. The layout baby is a favorite of mine.


Sim, a vida caminha preguiçosamente em expectativas de propostas que parecem que não vão se concretizar. e a vida sem sol justo hoje quando é meu dia de folga. E sem sol era de supor que eu teria disposição para fazer scrap, mas ando mesmo sem criatividade. Meu último layout feito foi este aqui sobre meu último aniversário com o kit de maio do Studio Calico que tem cores fabulosas. Usei como inspiração no design da página, uma antiga minha que eu adoro. Mesmo, estou sentindo-me sem criatividade.




Nenhum comentário:

Mensagens populares